Čo služba zahŕňa
Po obojstrannej autorizácii a zadaní hesiel dáte právo nášmu pracovníkovi technickej podpory, aby videl plochu Vášho vzdialeného počítača a svojou klávesnicou a myšou doň zasahoval tak, akoby bol pri ňom. V cene služby sú, okrem tohto jednoduchého vzdialeného pripojenia sa, najmä tieto činnosti:
- vykonanie úkonov v súvislosti s inštaláciou aplikácie TeamViewer
- uskutočnenie bezpečného pripojenia pracovníka vzdialenej podpory
- poskytnutý servisný čas vzdialenej podpory v záujme nutných úkonov
- bezpečne ukončenie pripojenia vzdialenej podpory
Výhody pre Vás
Rýchle, lacné a pritom účinné riešenie
Je to sen servisných pracovníkov minulého storočia, keď často kvôli drobnosti museli sadať do áut a doslova „letieť“ k zákazníkom, ktorí ich v panike očakávali. Isteže – napríklad, ak im ostala stáť výrobná linka kvôli technickej poruche. V súčasnosti, keď sila internetu a výkon IT zariadení v pohode stíha obslúžiť video prenosy v reálnom čase a aj oveľa náročnejšie procesy, vzdialená podpora je prirodzeným a veľmi užitočným výsledkom toho vývoja.
Spôsob, ktorý šetrí Váš čas
Viete si predstaviť, ako by to vyzeralo, keby tu nebola možnosť vzdialenej podpory? Bez možnosti, aby servisný technik prišiel hneď? Zvádzalo by Vás to vysvetľovať svoj problém telefonicky. Minúty a hodiny vysvetľovania. Opisovali by ste technikovi, čo vidíte na obrazovke... Stop! Moderný spôsob je, využiť vzdialenú podporu nášho technika. Kým on rieši problém s počítačom Vášho zamestnanca, Vy môžete ísť pokojne k sebe a ďalej si robiť svoju robotu.
Ďalší krok?
Ak Vás prípadne „zhrýzajú“ pochybnosti o bezpečnosti tohto postupu, uvoľnite sa a zavolajte nám. Radi Vám vysvetlíme celý proces aj s praktickou ukážkou. Pravda je, že kto nepozná tento nástroj, zdá sa mu, akoby mu počítač napadli „hackeri“ :-) Je to však sila a bude sa Vám to páčiť...